Wyszukaj to, co Cię interesuje

środa, 10 sierpnia 2011

SZAŁ

Teraz czas na pokazanie mojej kolekcji:) W czerwcu skończyłam naukę w Policealnej Szkole Projektowania i Stylizacji Ubioru. 21 czerwca w Renomie odbył się pokaz wszystkich ciuszków. Ale zanim to nastąpiło, była obrona pracy dyplomowej, a żeby się obronić, trzeba było zrobić "książkę" pokazującą nasze projekty w całej okazałości-na rysunkach, na zdjęciach i na żywo. Sesję oczywiście zrobiłabym nawet, gdyby nie była wymagana, ale pewnie odbyłaby się ona trochę później. Na spokojnie. Ale jak to bywa z różnymi projektami, często robi się je na ostatnią chwilę. Tak też było przy wykańczaniu moich ubrań:) I z tego miejsca chciałam podziękować mojej Mamie, która jest bardziej cierpliwa w stosunku do maszyny i bardziej doświadczona:)
Wszystko się doszywało [szczególnie torebki] na noc przed sesją:) Zdjęcia były w prawdzie robione po południu, ale tego samego dnia, od 8:00 zaczęła się również sesja Emilii, którą poniekąd organizowałam, a przede wszystkim byłam odpowiedzialna za make up, transport oraz rekwizyty [rower:P]. Także nie było opcji na dorobienie za wiele. Chociaż nie powiem, że nie obyło się bez prucia fastrygi... na mojej sesji! W zasadzie to nie nadążałam pruć, a już modelka musiała się przebierać.
Uciekaliśmy przed ciemnością oraz chłodem [Jola, dziękuję za poświęcenie i marznięcie w majtkach:)]. A! i najlepsze. Okazało się, że na planowanym miejscu sesji trwa festyn! Całe szczęście konkretne dla nas miejsca nie były raczej oblegane, a w tle widać to, co planowaliśmy, czyli bloki. Chociaż na rampie był mały problem, bo obsiadła nas cała ekipa dzieci, wśród których dało się wyczuć chęć zostania Tap Madl:D
Ubrania, jak widać, są dość zwyczajne, w przeciwieństwie do szaleństw Agaty i Emilii. Ale tak właśnie chciałam, żeby to wyglądało. Kolorowo, kobieco i... panterka - w moim stylu:D Sama nawet chodzę w tych ubraniach na co dzień :-) oczywiście w głowie mam nawet te szalone pomysły, ale na ich realizację przyjdzie czas.
Specjalne podziękowania dla mojego Mena oraz Brata, którzy statystowali przy sesji:-) A także dla Oli, która w ekspresowym tempie zmieniała fryzury. I przede wszystkim Michałowi, który mimo widma mnóstwa egzaminów na drugi dzień - poświecił nam cały dzień.








W jednym z kolejnych postów pokażę zdjęcia z samego pokazu.

Zdjęcia: Michał Adamski
Modelka: Jola Zasępa
Fryzury: Ola Mentel
Projekty, wizaż i stylizacja: Agata Szulc


3 komentarze: