Wyszukaj to, co Cię interesuje

czwartek, 3 kwietnia 2014

Pokaz Kaaral w Hotelu Tumskim

Przychodzę z relacją z kolejnego pokazu Kaaral, przy którym miałam przyjemność robić makijaże. Pomagały mi dzielnie moje dziewczyny z Lala Beauty Academy: Iga Kostuj oraz Sandra Kubiak (za jakiś czas Sandra kończy u mnie kurs, więc będziecie mogli zobaczyć co potrafi), a także Dominika Wołkowska-Rądlewska, którą jeszcze nie tak dawno malowałam do ślubu, a dziś sama jest wizażystką :-)

Pokaz był w zasadzie szkolenie, gdzie styliści pokazywali każdy etap tworzenia fryzur. Jako, że fryzury były zgodne z trendami i miały służyć przeciętnym klientkom, które przychodzą do salonu, postanowiłyśmy postawić w makijażu na trendy. Wybrałyśmy błękity oraz oranże, a także granaty w połączeniu z delikatnymi pastelowo-różowymi ustami.




















Cały pokaz odbył się w Hotelu Tumskim we Wrocławiu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz