Wyszukaj to, co Cię interesuje

piątek, 19 lipca 2013

Kurs wizażu, wrocław - jak to wygląda?

Dostaje od Was wiadomości dotyczące indywidualnych kursów wizażu, jakie prowadzę. Każdemu oczywiście odpowiadam przedstawiając plan, jaki realizujemy na takim szkoleniu, ale pomyślałam, że jeśli przedstawię Wam kurs na zasadzie dziennika z każdej lekcji [na przykładzie mojej obecnej uczennicy], bardziej zorientujecie się na czym to wszystko polega.



Oczywiście każdy kurs po to jest indywidualnym spotkaniem, nie grupowym, aby iść Waszym tempem. Są osoby mające smykałkę, inne muszą dłużej popracować. Każdemu co innego sprawia łatwość czy trudność. Część z Was ma jakieś doświadczenie, a część dopiero zaczyna swoją wizażową przygodę. Dlatego też obecny dziennik kursu nie przedstawi szkolenia takim, jakim on jest za każdym razem. Wszystko jest kwestią indywidualną, ale jedno jest pewne - każdy wychodzi z umiejętnościami i gotowością do pracy w zawodzie :-) A jeśli ktoś ma wątpliwości, czy rzeczywiście zostanie taka przygotowany, czy mi zależy, czy to tylko czcze gadanie - każda moja uczennica jest moją wizytówką, a wizytówki chcemy mieć przecież reprezentatywne? :)

Aby nie zanudzić Was długim postem, postanowiłam podzielić to na części, w każdej opisujac inny dzień. Także spodziewajcie się serii postów nt. kursów makijażu organizowanych przeze mnie :)

Poniżej, na zachętę, przedstawiam Wam niektóre prace moich dotychczasowych uczennic:





1 komentarz: