Wyszukaj to, co Cię interesuje

piątek, 31 stycznia 2014

Makijaż ślubny - Dzierżoniów, Bielawa, okolice.

Jako, że na co dzień stacjonuję we Wrocławiu, mam niespodziankę dla Panien Młodych z okolic Dzierżoniowa. Będę w okolic 23 sierpnia, a więc dojazd z Wrocławia będzie całkowicie darmowy. Jeśli któraś z Was bierze wtedy ślub, a jeszcze nie ma wizażystki, zapraszam ;-)


Dla tych, które nie są z Wrocławia - dojadę wszędzie, gdzie będziecie mnie potrzebować! Nie zwlekajcie jednak, bo wiele terminów mam już zarezerwowanych, a bardzo nie lubię Wam odmawiać.

Zapraszam na moją nową stronę: KLIK


I na parę zdjęć ze ślubnych przygotowań pięknej Gosi :-)





I ja ;) 




4 komentarze:

  1. ile kosztuje makijaż slubny próbny? 30 sierpnia w bielawie
    + okolicznościowy ?? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile kosztuje makijaż slubny próbny 30 sierpnia w bielawie + okolicznościowy?;-)

    OdpowiedzUsuń