Wyszukaj to, co Cię interesuje

środa, 9 października 2013

Indywidualny kurs wizażu we Wrocławiu - szczegóły



Dostaję od Was wiele zapytań, nt. kursu wizażu, jaki prowadzę. W tym poście postaram się na wszystkie odpowiedzieć, a jeśli chcecie zobaczyć, jak przebiega taki kurs, zapraszam do odwiedzenia postów:



Makijaż: Paula Schröder
 



Uwaga, będzie długo! :D 


  • Kurs, jaki prowadzę, jest indywidualny, co za tym idzie, prowadzę go równocześnie tylko dla jednej osoby. Wynikają z tego same plusy, bo możemy iść w tempie każdego z Was, dłużej zostawać przy niektórych zagadnieniach, czy szybciej iść z pewnymi tematami.
  • Nauka odbywa się we Wrocławiu, w zapewnionym przeze mnie miejscu. Dni i godziny dopasowywane są indywidualnie, wg Waszych zajęć, pracy, szkoły.
  • Każde zajęcia to inna modelka. Nie tylko z piękną cerą oraz idealnymi rysami - im bardziej różnorodnie, tym lepiej poradzicie sobie w przyszłości podczas samodzielnej pracy
  • Zapewniam kosmetyki oraz pędzle. I nie, nie idę "po taniości" :-) Pracujecie na kosmetykach, jakich używam sama w swojej pracy. Nie ma znaczenia, że makijaż nie musi być trwały, bo zaraz go zmyjemy, aby zrobić następny. Praca z profesjonalnym kosmetykami nie tylko daje nam gwarancje trwałości makijażu, ale również jest łatwiejsza. Z dobrymi produktami maluje się lepiej i efekt na twarzy o niebo lepszy niż po użyciu... byle czego? Bo nie chcę też mówić, że tanie kosmetyki są beznadziejne, a drogie świetne. Przez lata praca wyrobiłam sobie opinie, przetestowałam mnóstwo produktów i wiem, że nie marka świadczy o trwałości, ale opinie oraz własne doświadczenia. Tak więc w moim kufrze znajdziecie przede wszystkim: Make Up Atelier Paris, Kryolan, Nouba, Inglot, Max Factor, Catrice, Dior, Gosh, EDM, Bourjois, Flormar. Różnorodnie? Ale pewnie.
  • Kurs to 7 spotkań. Jedno spotkanie trwa ok 3,5-4h. Cały czas jest to praktyka.
  • Nie ma momentów notowania teorii w zeszycie - wszystkie materiały dostajecie ode mnie w wersji multimedialnej. Teoria wplatana jest podczas praktyki, a materiały są po to, aby można było wiedzę utrwalić w domu, czy wrócić do nich po jakimś czasie.
  • Kurs to nie tylko podstawy, ale również czas na doskonalenie poznanych technik, makijaży oraz ćwiczenie bardziej zaawansowanych form.
  • Zapewniam praktykę - na zasadzie realnego uczestnictwa w konkretnym projekcie, czy asystowania. Sesje zdjęciowe, pokazy fryzjerskie/mody, praca z klientem indywidualnym, itp. Oczywiście jest to praktyka nieobowiązkowa, ale wizaż to zawód praktyczny, więc bardzo istotne jest ciągłe ćwiczenie i zgłębianie tajników zawodu. Podpowiadam również, gdzie można nabyć praktykę, kto może potrzebować waszych usług, z kim warto pracować. 
  • Ostatnie zajęcia to sesja zdjęciowa - portretowa. Zdjęcia typowo makijażowe. Będą zaczątkiem Waszego portfolio lub jego uzupełnieniem, jeśli zaczniecie realizować swoje projekty jeszcze w trakcie trwania kursu [zachęcam!]. Do końcowej sesji również zapewniam modelkę oraz fotografa, który specjalizuje się w tego typu zdjęciach. Ponieważ zajmujemy się tylko makijażem, możecie liczyć na moją pomoc w stylizacji oraz przy fryzurze. Makijażem zajmujecie się sami, ale cały czas jestem do dyspozycji, pomagam, koryguję.
  • Nawet po skończonym kursie służę swoją pomocą. Na początku praca wizażysty jest pełna eksperymentów, nowych doświadczeń, prób. Chętnie rozwieję Wasze wątpliwości, czy podpowiem najlepsze rozwiązania. Mając ponad 5-letnie doświadczenie mogę pomóc ominąć pewne trudności, które sama napotkałam na swojej drodze jako świeża makijażystka :-)

 makijaż: Weronika Drewniak


Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam pomogłam i oczywiście -  że dotrwaliście do końca ;-)
Serdecznie zapraszam na kursy. Moje kursantki uważam za swoją wizytówkę, a więc nie ma opcji, żebyście wyszli ode mnie bez wiedzy i umiejętności! Wiele zależy również od Was, a więc do współpracy zapraszam wyłącznie osoby, które rzeczywiście chcą pracować w zawodzie wizażysty. Nie musicie mieć doświadczenia - zanim ukończyłam szkołę wizażu, nie miałam żadnego :-) Liczy się tylko dobre nastawienie, determinacja i chęć doskonalenia. A miłością do wizażu i tak Was zarażę ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz