Wyszukaj to, co Cię interesuje

środa, 9 października 2013

Indywidualny kurs wizażu we Wrocławiu - szczegóły



Dostaję od Was wiele zapytań, nt. kursu wizażu, jaki prowadzę. W tym poście postaram się na wszystkie odpowiedzieć, a jeśli chcecie zobaczyć, jak przebiega taki kurs, zapraszam do odwiedzenia postów:



Makijaż: Paula Schröder
 



Uwaga, będzie długo! :D 


  • Kurs, jaki prowadzę, jest indywidualny, co za tym idzie, prowadzę go równocześnie tylko dla jednej osoby. Wynikają z tego same plusy, bo możemy iść w tempie każdego z Was, dłużej zostawać przy niektórych zagadnieniach, czy szybciej iść z pewnymi tematami.
  • Nauka odbywa się we Wrocławiu, w zapewnionym przeze mnie miejscu. Dni i godziny dopasowywane są indywidualnie, wg Waszych zajęć, pracy, szkoły.
  • Każde zajęcia to inna modelka. Nie tylko z piękną cerą oraz idealnymi rysami - im bardziej różnorodnie, tym lepiej poradzicie sobie w przyszłości podczas samodzielnej pracy
  • Zapewniam kosmetyki oraz pędzle. I nie, nie idę "po taniości" :-) Pracujecie na kosmetykach, jakich używam sama w swojej pracy. Nie ma znaczenia, że makijaż nie musi być trwały, bo zaraz go zmyjemy, aby zrobić następny. Praca z profesjonalnym kosmetykami nie tylko daje nam gwarancje trwałości makijażu, ale również jest łatwiejsza. Z dobrymi produktami maluje się lepiej i efekt na twarzy o niebo lepszy niż po użyciu... byle czego? Bo nie chcę też mówić, że tanie kosmetyki są beznadziejne, a drogie świetne. Przez lata praca wyrobiłam sobie opinie, przetestowałam mnóstwo produktów i wiem, że nie marka świadczy o trwałości, ale opinie oraz własne doświadczenia. Tak więc w moim kufrze znajdziecie przede wszystkim: Make Up Atelier Paris, Kryolan, Nouba, Inglot, Max Factor, Catrice, Dior, Gosh, EDM, Bourjois, Flormar. Różnorodnie? Ale pewnie.
  • Kurs to 7 spotkań. Jedno spotkanie trwa ok 3,5-4h. Cały czas jest to praktyka.
  • Nie ma momentów notowania teorii w zeszycie - wszystkie materiały dostajecie ode mnie w wersji multimedialnej. Teoria wplatana jest podczas praktyki, a materiały są po to, aby można było wiedzę utrwalić w domu, czy wrócić do nich po jakimś czasie.
  • Kurs to nie tylko podstawy, ale również czas na doskonalenie poznanych technik, makijaży oraz ćwiczenie bardziej zaawansowanych form.
  • Zapewniam praktykę - na zasadzie realnego uczestnictwa w konkretnym projekcie, czy asystowania. Sesje zdjęciowe, pokazy fryzjerskie/mody, praca z klientem indywidualnym, itp. Oczywiście jest to praktyka nieobowiązkowa, ale wizaż to zawód praktyczny, więc bardzo istotne jest ciągłe ćwiczenie i zgłębianie tajników zawodu. Podpowiadam również, gdzie można nabyć praktykę, kto może potrzebować waszych usług, z kim warto pracować. 
  • Ostatnie zajęcia to sesja zdjęciowa - portretowa. Zdjęcia typowo makijażowe. Będą zaczątkiem Waszego portfolio lub jego uzupełnieniem, jeśli zaczniecie realizować swoje projekty jeszcze w trakcie trwania kursu [zachęcam!]. Do końcowej sesji również zapewniam modelkę oraz fotografa, który specjalizuje się w tego typu zdjęciach. Ponieważ zajmujemy się tylko makijażem, możecie liczyć na moją pomoc w stylizacji oraz przy fryzurze. Makijażem zajmujecie się sami, ale cały czas jestem do dyspozycji, pomagam, koryguję.
  • Nawet po skończonym kursie służę swoją pomocą. Na początku praca wizażysty jest pełna eksperymentów, nowych doświadczeń, prób. Chętnie rozwieję Wasze wątpliwości, czy podpowiem najlepsze rozwiązania. Mając ponad 5-letnie doświadczenie mogę pomóc ominąć pewne trudności, które sama napotkałam na swojej drodze jako świeża makijażystka :-)

 makijaż: Weronika Drewniak


Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam pomogłam i oczywiście -  że dotrwaliście do końca ;-)
Serdecznie zapraszam na kursy. Moje kursantki uważam za swoją wizytówkę, a więc nie ma opcji, żebyście wyszli ode mnie bez wiedzy i umiejętności! Wiele zależy również od Was, a więc do współpracy zapraszam wyłącznie osoby, które rzeczywiście chcą pracować w zawodzie wizażysty. Nie musicie mieć doświadczenia - zanim ukończyłam szkołę wizażu, nie miałam żadnego :-) Liczy się tylko dobre nastawienie, determinacja i chęć doskonalenia. A miłością do wizażu i tak Was zarażę ;-)

2 komentarze:

  1. Indywidualne kursy uczą najwięcej. :) Super, że zdecydowałaś się na ten sposób szkolenia. Oby więcej osób podchodziło tak odpowiedzialnie do swojego zajęcia. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż od zawsze był moją pasją, ale raczej tylko w zaciszu mojego domu. Milion obejrzanych filmików, mnóstwo makijaży testowanych na mojej twarzy. Zawsze mi się marzyło malować innych zawodowo. Hmm, może taki kurs makijażu byłby dobrą furtką do rozpoczęcie tej przygody :)

    OdpowiedzUsuń