Wyszukaj to, co Cię interesuje

czwartek, 28 lipca 2011

Kolor nieskrępowany

no to idąc za ciosem, zdjęcia z innej świetnej kolekcji - "Kolor nieskrępowany" Emilii Mocarskiej :-) W dziwnym splocie wydarzeniem okazało się, że pozować będą dwie modelki, co w rezultacie okazało się ciekawą opcją.
Podczas sesji mieliśmy nawet muzykę od "kolegów" z ostatniego piętra, którzy, gdy zobaczyli, że takie rzeczy dzieją się pod ich oknami, postanowili nam dodatkowo umilić czas. "Seksualna" rządzi :P
Śmiesznie było, bo rower biorący udział w sesji nie miał prawa zmieścić się do naszych samochodów, więc w trakcie musiałam po niego pojechać do domu z Magdą. Później ona wracała autem, a ja na rowerze właśnie. Niby nie daleko, bo ok 15 min drogi, ale jak dla mnie trochę za wysoko, no i hamulce nożne, to tylko się cieszyłam, że prawie wszędzie miałam zielone światło:P Gorzej było na wertepach, które w większości urozmaicały drogę - jak zajechałam, to tak mnie wytrzęsło, że aż skóra na rękach mnie swędziała. Na szczęście po sesji do domu wracała Magda, hehehe :P Tylko jej sztuczne rzęsy fruwały na wietrze:D







Modelki: Karolina i Magda
Zdjęcia: Michał Adamski
Projekty: Emilia Mocarska
Fryzury: Ola Mentel
Wizaż: Agata Szulc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz