Wyszukaj to, co Cię interesuje

środa, 31 sierpnia 2011

Urlopuję się

Jutro wyjeżdżam i będę niedostępna do ok 13 sierpnia - urlopik:) Dawno nie pisałam, bo nie miałam jak podładować aparatu, a jak znalazłam ładowarkę, to okazało się, że chyba się popsuł:/ Żeby nie robić większych przerw, zajawka z dzisiejszej sesji z najlepszą ekipą - Michałem Adamskim i Olą Mentel. I dziś mieliśmy okazję pierwszy raz pracować z Zuzą Butkiewicz. Zuza szła w moich ciuszkach na pokazie, więc miałam wówczas okazję przyuważyć, że jest bardzo żywiołową i otwarta osobą. Dzięki temu świetnie pozuje, co zobaczycie po moim przyjeździe. A na dziś jedna fota na smaczek:) Zajęłam się oczywiście makijażem oraz stylizacją:) Ta z poniższego zdjęcia jest "najnormalniejsza", ale to zobaczycie, gdy będę mieć więcej zdjęć ;]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz