Wyszukaj to, co Cię interesuje

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Sesja z DPhoto

Nie za często się tu udzielam, bo wprawdzie bardzo często pracuję przy sesjach zdjęciowych, czasem nawet codziennie, ale najczęściej są to sesje, gdzie na hardkorze pojechać nie można, albo jakoś specjalnie zakombinować też nie, aczkolwiek zawsze się staram, aby stylizacje nie były banalne. Czasem jest też tak, że klienci nie chcą udostępniać swoich zdjęć dalej - są tylko do ich prywatnego albumu. Stąd to moje rzadkie udzielanie się, ale postaram się to zmienić, szczególnie, że mam w planie sesje, które w całości będą moją wizją, więc będę mogła poszaleć.

A poniżej zdjęcia z ostatniej współpracy z Danielem i Agatą. Tym razem zajęłam się tylko stylizacją, malowała Justyna. Przypomina mi się od razu sytuacja, kiedy Agata na karuzeli siedziała na jednym z koników i pan obsługujący całość powiedział mi po cichu, że "w zasadzie to ona nie powinna tam siedzieć, bo to jest do 25 kg. Ale nie mówmy jej tego, żeby nie spanikowała :-)"   ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz