Wyszukaj to, co Cię interesuje

środa, 20 marca 2013

Redakcja działu wizażu w HAIR TRENDY! :-)

Nie lubię mówić o czymś, zanim stanie się to "namacalne", więc nic nie pisałam. Ale już mogę się wygadać :-) Redaguję dział wizażu w magazynie HAIR TRENDY! Kwartalnik podpisywany jako "magazyn stylistów, WIZAŻYSTÓW i kreatorów fryzur" nie miał przez długi czas działu makijażowego i właśnie mi przyszło to zmienić :-) Na początek zagospodarowałam 8 stron, ale kolejne wydanie planuję o wieeeeele obszerniejsze. Magazyn skierowany jest do profesjonalistów, więc starałam się, aby materiał był na wysokim poziomie, żadnych banalnych, czy przekłamanych informacji. Jeśli będziecie mieli okazję przeglądnąć, zapraszam do podzielenia się opiniami, uwagami oraz tym, co byście chcieli przeczytać w kolejnych numerach. Czego brakuje w makijażowej prasie, o czym chcielibyście się dowiedzieć, itd. A być może jest ktoś pośród Was, kto ma lekkie pióro i dużą wiedzę nt. wizażu? Zapraszam do współpracy, o czym pisałam już w poście poniżej.

Chciałam podziękować Marcie Robak oraz Tomaszowi Szerszenowiczowi - dzięki Ich wsparciu mam się czym dziś pochwalić :-)
Dziękuję również wszystkim, z którymi współpracowałam tworząc sesje do marcowego numeru: Michał Adamski, Ola Mentel, Gosia Motas, Julita Pawlicka, Ania Balawajder, Agata G., Agata Kmieć, Honorata Wojciechowska.









1 komentarz:

  1. Gratulacje:)! gazetę napewno przejrzę. Współpracę również chętnie podejmę, jeżeli będziesz zainteresowana - jako wizażysta i jako fotograf:)
    https://www.facebook.com/aleksandrapawlowskaphoto

    OdpowiedzUsuń