Wyszukaj to, co Cię interesuje

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Sesja zdjęciowa jako prezent na Święta

Święta zbliżają się coraz większymi krokami, a wraz z nimi... prezenty! Oczywiście nie powinno to być priorytetem, bo święta to przede wszystkim czas dla rodziny i radość. Przynajmniej dobrze, jakby tak było :) Ale kto z Was nie lubi dostawać prezentów? Ja uwielbiam, ale jeszcze bardziej lubię je dawać!

Pamiętam, jak byłam dzieckiem i z każdej kolonii czy zielonej szkoły przywoziłam jakieś "durnostojki", które dawały tylko chwilową radość obdarowanemu, a potem się kurzyły. Oczywiście już z tego wyrosłam i Wy pewnie też, co nie znaczy, że każdy zawsze ma pomysł na prezent, który rzeczywiście się przyda.
Jeśli dobrze znamy potrzeby drugiej osoby, to pewnie nie ma problemu. Ale jeśli wyczerpaliśmy już wszelkie pomysły...?
Idealnym pomysłem jest sesja zdjęciowa! Czy to zdjęcia podarowane w prezencie, czy voucher na sesję. Uwierzcie, nawet jeśli ktoś nie lubi siebie na zdjęciach, po takiej sesji wychodzi zadowolony. Wszystko kwestia dobrego oświetlenia, ustawienia, stylizacji, makijażu. Przy okazji taka osoba może poczuć się jak gwiazda :-)
A jeśli osoba, którą macie zamiar obdarować, miała już kiedyś sesję zdjęciową, nic nie zaszkodzi, aby podarować jej taką przyjemność jeszcze raz. Pomysłów na sesję może być nieskończenie wiele. Czasem te pierwsze są bardziej klasyczne, "normalne". A dopiero przy kolejnych człowiek ma chęć na więcej szaleństwa, totalną metamorfozę.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz