Wyszukaj to, co Cię interesuje

piątek, 2 stycznia 2015

Sezon na ślubne makijaże 2015 zbliża się wielkimi krokami!

Już wiem, że kolejny sezon ślubny w mojej karierze będzie bardzo gorący. Nie tylko przez ciepłą porę, która dominuje podczas ślubów, ale przede wszystkim przez ich natężenie. Mimo ogromu pracy bardzo się cieszę, bo moja praca nie jest monotonna, za każdym razem mam do czynienia z innymi oczekiwaniami, poznaję ciekawych ludzi. Z niektórymi Pannami Młodymi spotykamy się do dziś i to niekoniecznie podczas malowania, ale prywatnie! 





Dlatego jeśli w tym roku to Wy staniecie na ślubnym kobiercu, nie zapomnijcie, że piękny makijaż zwieńczy Wasz wyjątkowy wygląd w tym dniu. Nie zwlekajcie z umówieniem się, bo pisząc o tym, że okres ślubny 2015 będzie gorący, miałam na myśli przede wszystkim to, że wolnych miejsc jest coraz mniej! Zapraszam :-)

A tu małe podsumowanie zeszłego sezonu:



























6 komentarzy:

  1. Makijaż ślubny według mnie powinien być przede wszystkim naturalny. I dlatego te przedstawione w notce bardzo mi się podobają. Makijaż na mój ślub robiłam sama, był to właściwie taki sam makijaż jaki robię codziennie. Tylko na sesję zaszalałam i poszłam do wizażystki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że makijaże się podobają :) A z wizażystką na sesję dobra decyzja - makijaż do zdjęć różni się nieco od tego codziennego, wiec warto oddać się w ręce kogoś doświadczonego w temacie, albo podsłuchać rad nt. mocy makijażu, jego wykończenia, itd.

      Usuń
  2. Tyle ślicznych Pań na raz dawno nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mam szczęście do pięknych Panien Młodych :)

      Usuń
  3. Dokładnie, makijaż ślubny powinien być naturalny - zgadzam się. Dlatego ja do swojego makijażu używałam kosmetyków Earthnicity Minerals, które są w 100% z naturalnych minerałów. Choćby puder Velvet HD, które znakomicie nadaje się do ślubnych sesji zdjęciowych, ponieważ gwarantuje świetne wygładzenie, redukcję zmarszczek oraz całkowity mat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te makijaże, ale jeśli chodzi o makijaże ślubne to powinny być bardzo naturalne.

    OdpowiedzUsuń