Wyszukaj to, co Cię interesuje

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Ślubne stylizacje


Ale ciemno na dworze! Najważniejsze jednak, że jest ciepło:) Nie pogardziłabym burzą, bo lubię :-) Oczywiście, gdy jestem w domu:P
Jednak pogoda nieważna, bo mojej przyjaciółce urodziło się dziś słoneczko:) Mała Bianeczka. Już się nie mogę doczekać, kiedy Ją zobaczę. Niestety będzie to dopiero w lipcu, kiedy cała trójka przyjedzie do PL na chrzciny.


Poniżej trochę ślubnych stylizacji. Zachęcam przyszłe Panny Młode do współpracy ze mną przy Ich makijażu ślubnym :-)




Swoją drogą nie rozumiem wizażystek, które nie lubią makijaży ślubnych. Wiele razy słyszałam, że to przez atmosferę, bo Panna Młoda się stresuje, a na ręce makijażystki patrzy cała rodzina. Ja mam inne odczucia. Po części to prawda, bo jak tu się nie denerwować w tak ważnym dniu. Jednak ja zawsze staram się rozładować atmosferę, zażartować, porozmawiać. Tak, aby Młoda mogła się rozluźnić, zrelaksować i choć na chwilę odsapnąć po przedślubnej bieganinie. Czas spędzony na makijażach ślubnych wspominam zawsze jako coś sympatycznego. A do tego, że czasem kilka osób obserwuje, gdy maluję, przyzwyczajałam się już od mojego pierwszego malowania. To naturalne, że kobiety są zainteresowane, jak wykonuje się taki makijaż i jak na ich oczach zachodzą zmiany w malowanej osobie. Nie można się tym stresować - trzeba być pewnym tego, co się robi. No i jeśli wytworzyć odpowiednią atmosferę, to dzień ślubu wcale nie musi być stresujący ani dla wizażystki, ani nawet dla Panny Młodej! Niech ten dzień będzie później miłym wspomnieniem sympatycznych momentów :-)

Modelki: Magda i Iwona
Wizaż i stylizacja: Agata Szulc
Fryzury: Ola Mentel
Zdjęcia: Michał Adamski

4 komentarze:

  1. Oooo! Magda :-)U mnie też jest http://2.bp.blogspot.com/_DsWo5-lffSY/TI-N2HR8msI/AAAAAAAASO8/_hK_JduU6q0/s1600/IMG_6246a.jpg Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o, no to widzę, że Magda zaprawiona jest już w ślubnych stylizacjach, hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wykonywać makijaże ślubne, w jakiś sposób uczestniczyć w tym wyjątkowym dniu PM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, też mam właśnie takie odczucia - także cieszę się, że jutro sobota, a jak to w sobotę, śluby i kobietki do wymalowania:)

    OdpowiedzUsuń