Wyszukaj to, co Cię interesuje

środa, 7 marca 2012

Metamorfoza Elizy

To, co lubię w sesjach zdjęciowych, to to, że można "zwykłym" osobom udowodnić, że mogą fajnie wyglądać. Na zdjęcia można popatrzeć z dystansem, za kilka dni i potwierdzić w sobie myśl, że "kurczę, też mogę fajnie wyglądać". I to nie przy mega mocnym makijażu, czy przeróbkach w photoshopie.
Eliza była kompletnie zaskoczona sesją, bo to był plan uknuty przez Jej mamę:-) O zdjęciach dowiedziała się dopiero po przekroczeniu progu studia Beauty Workshop. Na początku była niepewna, trochę zestresowana, ale szybko okazało się, że jest otwartą dziewczynę, którą trzeba po prostu trochę zachęcić.
Do współpracy zaprosiłam Olę, która miała przeprowadzić metamorfozę fryzury. Eliza ma gęste włosy, ale ich długość sprawiała, że fryzura nie układała się za dobrze. Poszło chyba z 30 cm włosów, czemu nasza modelka się nie opierała:) Jak wiadomo, dobre ścięcie, to takie, które oszczędza nam później żmudnego układania włosów co rano. Wystarczyło nałożyć trochę pianki, pognieść włosy i okazało się, że naturalnie Eliza ma piękne fale, które przy długich włosach były słabo widoczne.
Stylizację miałam wymyśloną już wcześniej, porozumiewając się z mamą naszej modelki. Dowiedziałam się, co mniej więcej lubi, jakie kolory, jaki styl i dzięki temu ułożyłam dwa zestawy, które od razu przypadły do gustu. Oczywiście w zanadrzu zawsze mam coś jeszcze, ale okazało się to zbędne :-)
Jako, że Eliza ma nie całe 16 lat, nie chciałam jej przemalowywać, ale pokazać delikatny makijaż, jaki może wykonać sobie na co dzień. I udowodnić, że nie wiele trzeba, aby wyglądać lepiej. Do drugiej stylizacji wzmocniłam go malując kreskę linerem.
Ze zdjęć była bardzo zadowolona, co wiem m.in. z relacji Jej mamy, która zadzwoniła do mnie zaraz po ich otrzymaniu. A dziś, tydzień po sesji zdjęciowej, spotkałyśmy się na naukę makijażu i dobór ubrań. Eliza już wie, że może ładnie wyglądać, teraz musiała się tylko nauczyć, jak odpowiednio podkreślać atuty swojej urody oraz sylwetki. Cieszę się, że mogłam tak miło i owocnie spędzić te dwa dni :-)




Makijaż i stylizacja: Agata Szulc
Strzyżenie i fryzury: Ola Mentel
Zdjęcia: Michał Adamski 

1 komentarz:

  1. Piękna dziewczyna ,taka naturalna i kobieca :)Makijaż idealnie dobrany subtelny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń