Wyszukaj to, co Cię interesuje

środa, 4 kwietnia 2012

Trochę mnie



Po całym przedpołudniu odpisywania na maile, mogę w końcu zasiąść z wielkim kubkiem kawy i coś tu dziabnąć. Dawno mnie nie było, ale obiecuję nadrobić. Wszystko przez brak czasu. Ale to dobrze, bo brak czasu spowodowany jest moją pracą oraz treningami, co kocham. Pojawiałoby się tu więcej sesji, bo na sesjach pracuję kilka razy w tygodniu, a czasem codziennie, jednak w większości są to sesje prywatne, na pamiątkę, do rodzinnego albumu, itp, które niekoniecznie mogą ujrzeć światło dzienne, a szkoda. Dlatego zazwyczaj raczę Was sesjami, które albo są ogólnodostępne, albo są to moje wizje. 
Na dziś makijaż, który zazwyczaj robię na co dzień. Coś nie mogłam się dogadać z aparatem, bo albo coś wychodziło nieostre, albo lampa się włączała wtedy, kiedy ją wyłączałam. 








Przy okazji zapraszam na mojego FANPEJDŻA, gdzie na bieżąco informuje o promocjach, sesjach, nowościach, itd. Wczoraj na przykład szukałam dziewczyn do sesji metamorfozy i każda mogła się załapać, dlatego obserwujcie mnie na Facebook'u :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz